Чи гуна зехни хамсарамро бихонам?

Маъмулан мо дар аѓлаб ваќт аз холат, вазъият, харакот ва оханги садои тарафи муќобиламон метавонем афкори вайро бихонем. Аммо, баъзе ваќт мо аз харфхои фарди мавриди назарамон мутаваччехи чизе намешавем. Пас, мо бояд барои мутаваччех шудани манзуру ниятхои дигарон чи кор кунем? Кабл аз ин ки ба харфхои он фард гуш кунед, бояд ба забони бадани (вазъият ва харакот) вай таваччух кунем. Замоне ки барои аввалин бор вайро мулоќот мекунед, аввалин чизе ки дар бархурди аввал бояд ба он диќќат кунед, нигох ва чашмони уст. Агар ба сурати мустаќим ба шумо нигох мекунад, лабханд мезанад, ва мачзуби харфхо ва чашмони шумо шуда, аломати хубе аст. Шумо ба тарзи хосе таваччухи ўро ба худ чалб кардаед.

Оё ў маро ба бози гирифтааст? Дар мулокоти аввалия агар марде ба шумо ба таври кофи нигох намекунад, ба харфхои шумо гуш намедихад ё мудом ба атроф нигох мекунад бидонед, ки ин аломати хубе нест. Аммо агар у бодиккат ба харфхои шумо гуш медихад, тамоси чашми бо шумо баркарор кардааст, яъне мустаким ба шумо нигох мекунад, у марде аст, ки шумо метавонед бо вай иртиботи дурусте баркарор кунед.

Оё у ошики ман аст? Бештари мардон саъй мекунанд ба номзад ё хамсарашон вонамуд кунанд духтархо ва занони дигар ба чашми онхо мисли хохар ё дустони оди аст. Аммо, агар мехохед мутаваччехи чавоби суолатон шавед бубинед, замоне ки бо хам берун меравед, вай бо шумо чи гуна рафтор мекунад. Агар замоне ки бо шумост чашмонаш ба самти духтархо ва занони дигар мечархад, вале бо забони худ чизи дигаре мегуяд, шумо ба забони бадани вай эътимод кунед. Шояд у бо шумо муаддабона рафтор кунад, аммо бо ин рафтор нишон медихад, ки барои шумо эхтиром коил нест.

Замоне ки бо вай сухбат мекунед, замоне ки шумо ниёз доред, ки бо хамсаратон сухбат кунед, хангоми муколама диккат кунед ва бубинед у вокеан ба шумо гуш медихад ё не. Аз мушохидаи забони бадани вай метавонед ба натичае расид. Агар чашмони у ба атроф мечархад, ё дасту похояшро мудом такон медихад, инхо аломатхое аст, ки нишон медихад у ба сухбатхои шумо гуш намекунад. Шояд у ба забон бигуяд: «бале», аммо забони баданаш чизи дигаре мегуяд. Сипас, масири сухбатро иваз кунед, уро ба як пиёдарави даъват кунед, даст ба сина мешинад, пойхояшро мебандад (яъне тамоиле ба берун омадан надорад). Забони бадан ба рохати ба шумо нишон медихад, ки афкори у дар чи вазъияте карор дорад.  

Тасмимгирии шумо барои казоват дар мухимтарин лахазоти зиндагиятон метавонад бо кумак гирифтан аз забони бадан ба рохати мутаваччехи афкор ва акоиди тарафи мукобилатон шавед. Агар замоне ки хамсаратон бо шумо сухбат мекунад, даст ба сина меистад, садояш намеларзад ва мустакиман ба чашмони шумо нигох мекунад, бозухои шуморо гирифтааст аломати бисёр хубе аст ва дар ин мавокеъ метавонед ба тарафи мукобилатон эътимод кунед. Аммо, баръакси он низ вучуд дорад, агар вай хангоми сухбат бо шумо шонахояш афтода, мудом ба атроф мечархад, ё худ у аз харфхояш итминони кофи надорад, ё аз тарси ин ки рад шавад муттасил ба дуруг шуда, ки албатта, ин рафтор нишонаи хубе нест.

Аз хати форси аз хамин сахифа  барагардон шудааст-http://www.niksalehi.com !

комментария 2

  1. Салом. Гапхои ачиб ку, аки Субхон? Лекин ман фикр мекунам ки фикри шавхаронро хондан БИСЁР душвор аст. Хамин тавр не аки Субхон? )))

    • Салом….Вокеан хам фикри мардхоро хондан душвор аст. Вале имконпазир аст, аммо аз занхоро на факат осон нест, балки номумкин аст🙂

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s

%d такие блоггеры, как: